Спершу давайте визначимося, що таке ходова частина і як її діагностувати.
Ходова частина включає:
- підвіску (важелі, тяги, пружини, опори, амортизатори, сайлентблоки, шарніри)
- гальмівну систему
- редуктори і мости
- приводні і карданні вали
- рульове управління
Виходячи з цього, напрошується висновок, що така робота, як діагностика ходової частини, це не просто “посмикати підвіску”, а досить солідний комплекс робіт. Адже несправність навіть одного вузла неминуче веде до перерозподілу навантаження і, відповідно, до прискореного зносу інших елементів. Притому процес цей зазвичай має “лавиноподібний” характер.
Ми наполегливо рекомендуємо проводити діагностику ходової частини при кожному плановому техобслуговуванні, або при появі сторонніх шумів і вібрацій, а також зміні в поведінці автомобіля.
Не варто забувати про такий важливий момент, як перевірка і регулювання кутів встановлення коліс (розвал-сходження). Зневага цією процедурою веде до передчасного зносу шин, елементів ходової частини і погіршення керованості автомобіля. Цю процедуру рекомендується проводити не рідше чим раз в 20 000 км.
Для упевненої експлуатації автомобіля ми пропонуємо розширений пакет послуг “Експрес діагностика”, який включає :
- діагностика ходової частини
- перевірка компонентів гальмівної і вихлопної систем
- перевірка світлового устаткування
- перевірка рівня і стану технічних рідин в підкапотному просторі
- перевірка стану приводних ременів
У нашому автоцентрі ми проводимо повну детальну перевірку ходової частини, результатом якої буде чек-лист з усіма рекомендаціями.