1А-автосервіс надає весь комплекс послуг з відновлювального ремонту кузова і надає гарантію на проведені роботи.
Наші переваги:
Власна лабораторія підбору кольору, 100% гарантія попадання “в колір”
Точний і швидкий підбір кольору з використанням спектрофотометра ColorDialog Phoenix бренду Spies Hecker
Ми єдині маємо у розпорядженні 2 стійки підбору фарби різних виробників
Використовуємо підготовчі матеріали топових виробників (3М, Mirka, APP, Glasurit)
Можемо пофарбувати деталь “під прилад”
Робимо локальне фарбування навіть тришарових кольорів
Рихтування робиться з використанням технології PDR (видалення вм’ятин без фарбування)
Оцінюємо ремонт по фотографії з точністю до 90%
На усі роботи надається гарантія
Відновлювальний ремонт за 1 день!
Ми пропонуємо унікальну послугу – фарбування деталей автомобіля «день у день». Така можливість забезпечується наявністю власної лабораторії підбору кольору, застосуванням сучасних якісних матеріалів, професіоналізмом і багаторічним досвідом співробітників.
Фото робіт
Наші послуги та ціни:
Відновлення лакофарбового покриття
Бампер передній / задній 4300 Крило заднє 4300 Крило заднє (3-дверний хетчбек, купе) 5590 Крило переднє 3440 Двері, кришка багажника 4300 Двері, кришка багажника (двостороннє фарбування) 5160 Капот 5160 Капот (двостороннє фарбування) 6020 Дах 6020 Дах (універсал) 6450 Поріг 3010 Стійка кузова 2150 Панель передня / задня 2150 Пол багажника 2150 Бризковик + підсилювач бризковика 2150 Лонжерон передній / задній 1570 Накладка порогу 3010 Розширювач крила / накладка дверей 1720 Дзеркало / накладка дзеркала 860 Відновлення лакофарбового покриття методом локального фарбування 2580 Ціни орієнтовні. Для деяких видів ремонту вартість може відрізнятися залежно від марки, моделі, конструктивних особливостей і технічного стану автомобіля. Відновлення геометрії (Рихтування)
Перевірка (діагностика) геометрії кузова 1800 Відновлення геометрії кузова 900 Встановлення на стапель 900 Рихтування деталі з незначними ушкодженнями (вм’ятини) 450 Рихтування деталі зі значними ушкодженнями (викривлення, деформація, більше за 20% площі деталі) 1350 Ціни орієнтовні. Для деяких видів ремонту вартість може відрізнятися залежно від марки, моделі, конструктивних особливостей і технічного стану автомобіля. Заміна деталей**
Заміна передньої панелі у зборі (бампер, фари) 1125 Заміна задньої панелі 3600 Заміна порогу 4500 Заміна даху 5400 Заміна арки заднього крила 2700 Заміна заднього крила 5400 Заміна лонжерона 5400 Ціни орієнтовні. Для деяких видів ремонту вартість може відрізнятися залежно від марки, моделі, конструктивних особливостей і технічного стану автомобіля. Фінішні роботи**
Поліровка деталі 450 Поліровка кузова 5850 Обробка деталі кузова антикорозійним засобом 270 Ціни орієнтовні. Для деяких видів ремонту вартість може відрізнятися залежно від марки, моделі, конструктивних особливостей і технічного стану автомобіля.
Технологія ремонту:
- Оцінка ушкоджень
- Підбір кольору із застосуванням спектрофотометра і контрольного фарбування
- Розбирання (зняття) деталі
- Видалення старого покриття
- Підготовка поверхні до фарбування
- Фарбування і лакування
- Складання (встановлення) деталі
- Полірування для надання “заводського” глянцю
- Мийка автомобіля
- Приготування кави для задоволеного клієнта)
Що таке кузовний ремонт?
Хоча ні, ми звикли називати його відновлювальним ремонтом. У чому різниця? Це одне і те саме – виникне логічне заперечення. І це вірно, але частково. А відрізнити досить легко:
– кузовний ремонт видно відразу і всім
– відновлювальний ремонт завжди видно тільки фахівцям і не завжди власникам вимірювача товщини фарби)
А для того, щоб робити саме відновний ремонт, потрібно дотримуватися декількох нескладних умов:
– приймальник повинен раціонально визначити необхідність ремонту або заміни деталей
– арматурник повинен акуратно розібрати і зібрати (побачите у нього на столі будівельні шурупи – біжіть)
– рихтувальник повинен максимально вирівняти поверхні при мінімальному втручанні в силову структуру кузова
– підготовник повинен ідеально підготувати поверхню, без порушення технології
– колорист повинен підібрати фарбу, яка навіть за різного освітлення не відрізнятиметься від заводської
– маляр повинен точно нанести фарбу і лак, відповідно до заводської “шагрені”
– полірувальник повинен прибрати найдрібніші огріхи, не знищивши шагрень
– автомийник повинен якісно помити кузов і салон, прибравши усі сліди проведених ремонтних робіт
– приймальник повинен провести вихідний контроль якості і передати машину клієнту
А Вам залишиться лише зрадіти, сплатити і порекомендувати нас друзям)