1А-автосервіс надає весь комплекс послуг з відновлювального ремонту кузова і надає гарантію на проведені роботи.

Наші переваги:

Власна лабораторія підбору кольору, 100% гарантія попадання “в колір”

Точний і швидкий підбір кольору з використанням спектрофотометра ColorDialog Phoenix бренду Spies Hecker

Ми єдині маємо у розпорядженні 2 стійки підбору фарби різних виробників

Використовуємо підготовчі матеріали топових виробників (3М, Mirka, APP, Glasurit)

Можемо пофарбувати деталь “під прилад”

Робимо локальне фарбування навіть тришарових кольорів

Рихтування робиться з використанням технології PDR (видалення вм’ятин без фарбування)

Оцінюємо ремонт по фотографії з точністю до 90%

На усі роботи надається гарантія

Відновлювальний ремонт за 1 день!

Ми пропонуємо унікальну послугу – фарбування деталей автомобіля «день у день». Така можливість забезпечується наявністю власної лабораторії підбору кольору, застосуванням сучасних якісних матеріалів, професіоналізмом і багаторічним досвідом співробітників.

Фото робіт

Наші послуги та ціни:

  • Відновлення лакофарбового покриття

    Бампер передній / задній4300
    Крило заднє4300
    Крило заднє (3-дверний хетчбек, купе)5590
    Крило переднє3440
    Двері, кришка багажника4300
    Двері, кришка багажника (двостороннє фарбування)5160
    Капот5160
    Капот (двостороннє фарбування)6020
    Дах6020
    Дах (універсал)6450
    Поріг3010
    Стійка кузова2150
    Панель передня / задня2150
    Пол багажника2150
    Бризковик + підсилювач бризковика2150
    Лонжерон передній / задній1570
    Накладка порогу3010
    Розширювач крила / накладка дверей1720
    Дзеркало / накладка дзеркала860
    Відновлення лакофарбового покриття методом локального фарбування2580
    Ціни орієнтовні. Для деяких видів ремонту вартість може відрізнятися залежно від марки, моделі, конструктивних особливостей і технічного стану автомобіля.
  • Відновлення геометрії (Рихтування)

    Перевірка (діагностика) геометрії кузова1800
    Відновлення геометрії кузова900
    Встановлення на стапель900
    Рихтування деталі з незначними ушкодженнями (вм’ятини)450
    Рихтування деталі зі значними ушкодженнями (викривлення, деформація, більше за 20% площі деталі)1350
    Ціни орієнтовні. Для деяких видів ремонту вартість може відрізнятися залежно від марки, моделі, конструктивних особливостей і технічного стану автомобіля.
  • Заміна деталей**

    Заміна передньої панелі у зборі (бампер, фари)1125
    Заміна задньої панелі3600
    Заміна порогу4500
    Заміна даху5400
    Заміна арки заднього крила2700
    Заміна заднього крила5400
    Заміна лонжерона5400
    Ціни орієнтовні. Для деяких видів ремонту вартість може відрізнятися залежно від марки, моделі, конструктивних особливостей і технічного стану автомобіля.
  • Фінішні роботи**

    Поліровка деталі450
    Поліровка кузова5850
    Обробка деталі кузова антикорозійним засобом270
    Ціни орієнтовні. Для деяких видів ремонту вартість може відрізнятися залежно від марки, моделі, конструктивних особливостей і технічного стану автомобіля.

    Форма для оценки



    Технологія ремонту:

    • Оцінка ушкоджень
    • Підбір кольору із застосуванням спектрофотометра і контрольного фарбування
    • Розбирання (зняття) деталі
    • Видалення старого покриття
    • Підготовка поверхні до фарбування
    • Фарбування і лакування
    • Складання (встановлення) деталі
    • Полірування для надання “заводського” глянцю
    • Мийка автомобіля
    • Приготування кави для задоволеного клієнта)

     

    Що таке кузовний ремонт?

    Хоча ні, ми звикли називати його відновлювальним ремонтом. У чому різниця? Це одне і те саме – виникне логічне заперечення. І це вірно, але частково. А відрізнити досить легко:

    – кузовний ремонт видно відразу і всім

    – відновлювальний ремонт завжди видно тільки фахівцям і не завжди власникам вимірювача товщини фарби)

    А для того, щоб робити саме відновний ремонт, потрібно дотримуватися декількох нескладних умов:

    – приймальник повинен раціонально визначити необхідність ремонту або заміни деталей

    – арматурник повинен акуратно розібрати і зібрати (побачите у нього на столі будівельні шурупи – біжіть)

    – рихтувальник повинен максимально вирівняти поверхні при мінімальному втручанні в силову структуру кузова

    – підготовник повинен ідеально підготувати поверхню, без порушення технології

    – колорист повинен підібрати фарбу, яка навіть за різного освітлення не відрізнятиметься від заводської

    – маляр повинен точно нанести фарбу і лак, відповідно до заводської “шагрені”

    – полірувальник повинен прибрати найдрібніші огріхи, не знищивши шагрень

    – автомийник повинен якісно помити кузов і салон, прибравши усі сліди проведених ремонтних робіт

    – приймальник повинен провести вихідний контроль якості і передати машину клієнту

    А Вам залишиться лише зрадіти, сплатити і порекомендувати нас друзям)