Як максимально довго і безпроблемно експлуатувати двигун?
Відповідь на це питання досить проста. Потрібно пам’ятати про те, що найсприятливіший режим роботи двигуна – це постійне середнє навантаження і своєчасна заміна масла та деталей, що відпрацювали свій ресурс.
Щоб максимально довго експлуатувати двигун, необхідно своєчасно проводити планове технічне обслуговування і не забувати робити планові заміни деталей і олії за регламентом, а не по стану.
І не забувайте, що пересування по місту вважається “важким” режимом експлуатації, оскільки двигун значний час працює в режимі холостого ходу. Найлегше зрозуміти різницю між режимами експлуатації, прорахувавши час роботи двигуна – так звані мотогодини – для автомобіля, що експлуатується в місті, рухається з середньою швидкістю 25 км/год і такого ж автомобіля, що експлуатується в трасових режимах з середньою швидкістю 75 км/год. При однаковому пробігу двигун “міського” автомобіля працюватиме в 3 (!) рази довше.
Причому в складному режимі, для якого характерні :
- недостатній нагрів масла і його “закоксовка”
- розтягування ланцюгів газорозподільного механізму
- знос деталей (особливо фазорегуляторів) при мінімальному тиску масла
Не забуватимемо про пил і якість палива, що негативно відбивається на температурному режимі двигуна.
З цієї причини ми наполегливо рекомендуємо робити планове технічне обслуговування не пізніше, ніж через 10 000 км пробігу. І використати якісні моторні мастила і фільтри тільки перевірених виробників. Бо у випадку з двигуном, скупий зазвичай платить навіть не тричі.