1А-автосервіс надає весь комплекс послуг з відновлювального ремонту кузова і надає гарантію на проведені роботи.
Наші переваги:
Власна лабораторія підбору кольору, 100% гарантія попадання “в колір”
Точний і швидкий підбір кольору з використанням спектрофотометра ColorDialog Phoenix бренду Spies Hecker
Ми єдині маємо у розпорядженні 2 стійки підбору фарби різних виробників
Використовуємо підготовчі матеріали топових виробників (3М, Mirka, APP, Glasurit)
Можемо пофарбувати деталь “під прилад”
Робимо локальне фарбування навіть тришарових кольорів
Рихтування робиться з використанням технології PDR (видалення вм’ятин без фарбування)
Оцінюємо ремонт по фотографії з точністю до 90%
На усі роботи надається гарантія
Відновлювальний ремонт за 1 день!
Ми пропонуємо унікальну послугу – фарбування деталей автомобіля «день у день». Така можливість забезпечується наявністю власної лабораторії підбору кольору, застосуванням сучасних якісних матеріалів, професіоналізмом і багаторічним досвідом співробітників.
Фото робіт
Наші послуги та ціни:
Бампер передній / задній | 7850 |
Крило заднє | 7850 |
Крило заднє (3-др хетчбек, купе) | 10205 |
Крило переднє | 6280 |
Двері, кришка багажника | 7850 |
Двері, кришка багажника (двостороннє фарбування) | 9420 |
Капот | 9420 |
Капот (двостороннє фарбування) | 10990 |
Дах | 10990 |
Дах (універсал) | 11775 |
Поріг | 5495 |
Стійка кузова | 3925 |
Панель передня / задня | 3925 |
Пол багажника | 3925 |
Бризковик + підсилювач бризковика | 3925 |
Лонжерон передній / задній | 3925 |
Накладка порогу | 5495 |
Розширювач крила / накладка дверей | 3140 |
Дзеркало / накладка дзеркала | 1570 |
Відновлення лакофарбного покриття методом локального фарбування | 3925 |
Ціни орієнтовні. Для деяких видів ремонту вартість може відрізнятися залежно від марки, моделі, конструктивних особливостей і технічного стану автомобіля. |
Перевірка (діагностика) геометрії кузова | 2600 |
Відновлення геометрії кузова | 1300 |
Встановлення на стапель | 1300 |
Рихтування деталі з незначними ушкодженнями (вм’ятини) | 650 |
Рихтування деталі зі значними ушкодженнями (викривлення, деформація, більше за 20% площі деталі) | 1950 |
Ціни орієнтовні. Для деяких видів ремонту вартість може відрізнятися залежно від марки, моделі, конструктивних особливостей і технічного стану автомобіля. |
Заміна передньої панелі у зборі (бампер, фари) | 1625 |
Заміна задньої панелі | 5200 |
Заміна порогу | 6500 |
Заміна даху | 7800 |
Заміна арки заднього крила | 3900 |
Заміна заднього крила | 7800 |
Заміна лонжерона | 7800 |
Ціни орієнтовні. Для деяких видів ремонту вартість може відрізнятися залежно від марки, моделі, конструктивних особливостей і технічного стану автомобіля. |
Поліровка деталі | 650 |
Поліровка кузова | 7800 |
Обробка деталі кузова антикорозійним засобом | 325 |
Технологія ремонту:
– Оцінка ушкоджень
– Підбір кольору із застосуванням спектрофотометра і контрольного фарбування
– Розбирання (зняття) деталі
– Видалення старого покриття
– Підготовка поверхні до фарбування
– Фарбування і лакування
– Складання (встановлення) деталі
– Полірування для надання “заводського” глянцю
– Мийка автомобіля
– Приготування кави для задоволеного клієнта)
Що таке кузовний ремонт?
Хоча ні, ми звикли називати його відновлювальним ремонтом. У чому різниця? Це одне і те саме – виникне логічне заперечення. І це вірно, але частково. А відрізнити досить легко:
– кузовний ремонт видно відразу і всім
– відновлювальний ремонт завжди видно тільки фахівцям і не завжди власникам вимірювача товщини фарби)
А для того, щоб робити саме відновний ремонт, потрібно дотримуватися декількох нескладних умов:
– приймальник повинен раціонально визначити необхідність ремонту або заміни деталей
– арматурник повинен акуратно розібрати і зібрати (побачите у нього на столі будівельні шурупи – біжіть)
– рихтувальник повинен максимально вирівняти поверхні при мінімальному втручанні в силову структуру кузова
– підготовник повинен ідеально підготувати поверхню, без порушення технології
– колорист повинен підібрати фарбу, яка навіть за різного освітлення не відрізнятиметься від заводської
– маляр повинен точно нанести фарбу і лак, відповідно до заводської “шагрені”
– полірувальник повинен прибрати найдрібніші огріхи, не знищивши шагрень
– автомийник повинен якісно помити кузов і салон, прибравши усі сліди проведених ремонтних робіт
– приймальник повинен провести вихідний контроль якості і передати машину клієнту
А Вам залишиться лише зрадіти, сплатити і порекомендувати нас друзям)