Гальма – найважливіша система автомобіля. Її справність – запорука Вашої безпеки. Багато симптомів несправності гальмівної системи можна відчути при експлуатації автомобіля. Але далеко не всі. Сторонні звуки (скрип, скреготня), підтікання від гальмівних механізмів, зниження або збільшення зусилля на педалі, втрата ефективності гальмування, вібрація або відведення автомобіля убік при гальмуванні, сигнальні лампи або повідомлення про несправність гальмівної системи – серйозний привід звернутися на сервіс. А знос гальмівних дисків, колодок, барабанів, шлангів і трубок, втрата експлуатаційних якостей гальмівної рідини можуть ніяк себе не проявляти в звичайних режимах руху.

Саме тому перевірка компонентів гальмівної системи проводиться при кожному плановому технічному обслуговуванні та її включено до діагностики ходової частини.

Також важливо пам’ятати, що в сучасному автомобілі на компоненти гальмівної системи покладено не лише завдання уповільнення обертання коліс, але і перешкоджання блокуванню коліс при гальмуванні (ABS), автоматичне екстрене гальмування (Brake Assist), боротьба з буксуванням (tracton control), контроль стійкості автомобіля (ESP/DSC/VSC та ін.) і інші пов’язані з активною безпекою функції.

Несправність або знос вузлів гальмівної системи не дозволить системам автомобіля коректно і безпечно виконувати перелічені вище завдання.

Наші рекомендації:

  • Деталі гальмівної системи міняються до, а не за фактом їх критичного зносу! Розумно і зручно робити це при плановому технічному обслуговуванні
  • Залишкова товщина фрикційної накладки гальмівної колодки – 3мм!!!
  • Не економте на якості – скільки заплатите, на стільки і загальмуєте)